drömmer mig bort

har haft en tråkig kväll, har suttit o surfat runt bland alla möjliga o omöjliga sidor på nätet o fönstershoppat.
men tyvärr så har jag ju inte ekonomi för att shoppa, heller inte kroppsform för det.
alla dessa söta små blusar o toppar jag skulle vilja ha, för att inte tala om all fina underkläder.
men jag är för stor upptill så det funkar inte för mig :(.

tänk att kunna gå in på  www.hm.com o köpa en bh för nån ynka hundra lapp, det funkar inte, men har hittat en butik här i västerås som faktisk har min stl www.change.com, helt underbart, men man får ju slanta ut lite mer då. men inte så farligt dyrt iaf.
får kanske ta mig till nån butik i sthlm nån dag o kolla.
har nån nått tips så tar jag tacksamt emot, även sidor på nätet.

nu börjar det bli dags för mig att hoppa i sängen.

natti natti på er alla
Thessie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0