har vart o röjt

I huset, exet har köpt ett nytt hus o vill gärna bli av med mina saker.........fattar inte varför :)
kan han inte bara behålla det *L*
Men det e kul, man hittar på lite roliga saker, blandannat lite kort från när våran son var liten, o jag kan titta på bildernai flera timmar o tänka att jag borde ha uppskattat det jag hade mer än vad jag gjorde.

nu sitter jag hemma o har lagt in nya bilder på datorn, så kul, snart ska jag få hem min otroligt fina spegel, men jag vet inte vart jag ska ha den, den passar inte så bra här hemma, är en gammal vit oval spegel, men otroligt fin, ni ska få se den sen när den kommit hit.

men en bild på plutten som bäbis kan ni få se.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0