Hemma

Efter en lång dag på jobbet, är trött o så så saknar jag min son, det är bra jobbigt att bara få ha sitt barn varannan vecka, men jag har ju själv att mig i den här sitsen o jag vet ju att ham har det bra med sin pappa.
Men ändå, man har ju inget att göra när han inte är här, jag kommer hem från jobbet sätter mig i soffan o har datorn i knät, glömmer tom bort att äta mat,
det måste bli ändring på detta, så kan jag ju inte ha det.
Jag funderar på att låna honom imorgon, jag slutar ju kl 13 o pappan kl 17.
Vi får se hur det går, men det brukar aldrig vara nå problem med det.
Idag ska jag iaf äta, det gjorde jag ju igår med, men idag blir det söndagsrester, hemma gjord pizza, ingen favorit, men färdig lagat iaf.
Glad över att få bowla lite
min underbara son, som har svårt att vara normal på kort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0