2 dagen...

..med tabletterna, än märker jag ingen större skilnad, men så dröjer det nog ett tag till innan jag gör det oxå.
Idag har jag jobbat, alltid lika kul att komma till jobbet och barnen inte kommer den tid det står, så jag var ensam en hel timme, väldigt långtråkigt.
men allt kom senare, jösses va rörigt det har vart.
Men nu är jag hemma igen, har försökt gjort slingor i håret, men vet än inte hur det kommer att se ut.
Var lite för jobbigt att använda huvan så jag gjorde på fri hand,
spännande.

Ringde mamma idag, det funkar som vanligt bra med Lukas + att dom fått tillökning, Lukas kusin har oxå kommit dit, jätteskoj tycker jag, mamman har så svårt att släppa henne i vanliga fall, men tror det är nyttigt för både barn och mamma.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, borde väl kolla upp vad jag ska ha på mig på krryssningen på lördag, men avvaktar en stund till innan jag tar tag i saken.

nu ska jag bara sitta o ta det lungt ett tag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0