idag kom dom....

.......tabletterna jag ska äta, men jösses vad dyra, 1250, räcker iofs i 4 månader, men inte riktigt den kostnad som jag vill ha dagarna före en kryssning. *L*
men jag ringde apoteket o dom sa att man kunde få en 28 dagars förpackning till att börja med, så nu håller jag tummarna för det, ska skriva in mig på viktväktarna oxå, tycker att både VV o reductil borde göra nån nytta, annar börjar jag nog gråta.
ska leta reda på en före bild nu oxå så det finns nått att jämn föra med, huuuu, läskigt

idag har jag annars inte gjort så mkt, eller 7 maskiner tvätt är ju ganska så mkt *L*

har försökt få tag på min son som är på kryssning med sin pappa, men det har inte gått så bra det heller,
nu är det dags fr mat, sen till apoteket o se hur pass mkt fattigare jag blir, om jaghar råd att köpa nått nytt, men ska jag ner i vikt är det ju egentligen väldigt dumt, hmm, tåls att tänka på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0