tänkte återuppta detta igen

Har vart hemma med Lukas denna vecka, han vaknade natten till måndag men kraftig huvevärk, sen upptäckte vi att han hade mask oxå väldigt äckligt, blääää
men nu har han piggnat till o just nu är han hemma hos sin kompis Hampus o leker och så måsta elaka mamma komma dit o försröra det hela, men imorgon är det skoldag igen, upp kl 6 :(


Idag har jag bakat kladdkaka till min bror som fyller år imorgon, hela 37 år, längtar redan tills jag får provsmaka kakan, men ännu mer längtar jag efter frozencheese caken jag har gjort, den är nog riktigt smarrig.

städat har jag oxå gjort, hela vecka, o stökigare o stökigare blir det, mman sa inte ge sig på att rensa garderober om man inte orkar ta reda på allt skit *L*

Nu ska jag iväg iaf o hämta Lukas, men återkommer strax, ska försöka lägga en bild här oxå  som bara är sååå söt.

Detta är det finaste bröstcancer kort jag någonsin fått J

cid:_2_081CB494081CB1E4003DB31FC12575C2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0