Vaknade......

Innan Lukas imorse, men låt tyst kvar i sängen för att han skulle få sova ut, han har ju vart på kryssning o har nog inte sovit så bra.
Före frukosten ställde jag mig på vågen,
sammanlagt sen jag började med min P-piller har jag gått upp 13 kg :( inge kul alls, men nu ska jag ju som sagt få hjälp med det, har ju försökt att kämpa själv, men det har ju verkligen inte gått, såå jäkla trist.
Så nu är det tabletter som gäller varje morgon, sen får vi väl se om dom hjälper och om jag ens kan äta dom, dom har ju vissa bieffekter som allt annat, men jag håller tummarna för att det ska funka bra.

Idag åker Lukas till Mamma eller sin mormor heter det kanske, själv ska jag försöka lägga mig i tid, ska ju jobab imorgon.

Men av någon snledning så har jag svårt att komma i säng, o den anledningen heter S. ;) vill ju inte lämna honom själv vid datorn, han kan ju börja sakna mig om jag sover *L* o det är ju inge bra.

Nu ska här packas iaf, o diskas.......hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0